Fading och franskt, still going strong.

Det var vad dagen hade att erbjuda det. Först ut en guldfading på lite kortare naglar.


Sen en fransk med lite stenar.



Också kom Madde tillabaks idag. Så här såg hon ut då.


Jag fick leka lite idag. :-) Vi kom fram till färger tillsammans, sen fick jag smacka på vad jag ville. Det blev en dubbel fading igen, men med vårfärger. Och dessutom med paljetter. Sååå himla synd att färgerna inte kommer fram här på bild. De glittrar verkligen när man ser dom och dessutom är färgerna milda, men intensiva. Hoppas ni förstår.


På bild syns paljetterna mer än i verkligheten. Då glimmar de mest.

Jag har fått en schemaändring, så på torsdag kl.9.30 finns en tid för återbesök/fyllning. Bara att ringa om du vill ha den.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Fatima Elguiraoui

Fan vad nice dom sista var..härligt att du börjar ta ut svängarna lite mera nu..u make me proud :) puss

2011-05-03 @ 19:03:44
Linda, Nail Art Studio

Tack tanta! ;-) Det där med att ta ut svängarna hänger inte bara på mig. Beror på vem som sitter mitt emot. :-) Och nu börjar de våga mer. Lovely!!!

2011-05-03 @ 20:08:56
Fatima Elguiraoui

Hehehe härligt, gillade du mina sista i orange o guld paljetter då?

2011-05-03 @ 21:45:39
Ajla

Hej! Fina naglar :) Tänkte bara fråga om du blandar glitter i gelé, eller om du strör över gelen och kör sista gelen över det? (svårt att formulera mig..)

Svar: Hej. Dessa frågor tar jag via telefon och till de som är utbildade. Mvh. Linda
None None

2014-01-22 @ 17:42:06
URL: http://ajlasgelnaglar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0