Glitter, glitter, glitter.

Idag bjöd dagen på glitter och shimmer. Och inte mig emot. :-)

Hade två nya kunder idag också. Då sker den största förvandlignen.
Från att se ut så här.

Till detta på ca. två timmar.


Den andra nya kunden jag hade glömde jag ta kort på, såklart. :-(
Men resultatet bara måste jag visa er. Samma design som jag gjorde på mig själv i onsdags, men i lila.

Tyvärr ljuger bilden lite. De är mer lila egentligen, men ni ser iaf hur snyggt det blev. :-)

Jag hade även A idag. Hon gick från guldfading till syrénlila.


Nu är det helg och bakning står på schemat för mig. Ingen rast ingen ro, bara ila bara gno. Har en liten tjej som blir hela SEX ÅR på torsdag. Jisses Amalia vad tiden går fort.



Det finns endast ett fåtal tider kvar för fyllning/återbesök före midsommar. Så behöver du en tid är det först till kvarn som gäller. De har gått åt som smör i solsken.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0