Lite nya bilder, äntligen

Ja, ni vet ju vid det här laget att det är lite si och så med mitt minne. Kameran ligger alltid i jobbväskan, men jag glömmer att ta fram den. Eller också tar jag fram den, men lägger den åt sidan och glömmer använda den. Sån är jag.

Men idag har jag iaf bilder på två kunder.

Först på L som ska på bröllop i helgen. Hon ska ha en mörkt kornblå kläning och ville ha något med blått, men inte för mycket. Detta gjorde jag då.



Jag fick även tillbaka en efterlängtad kund sedan sidigare. Äntligen!!!

Med henne får jag nästan alltid fria händer, men färg fick hon välja. Och då vi hade lite tidspress kunde jag inte maxa tyvärr. Men det blev väldigt snyggt iaf. Och denna turkosa färg är bara sååå snygg!!!



Jag älskar mitt jobb, märks det? :-)

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
ac

Ja,det märks att du älskar ditt jobb,det syns på resultatet:-) Jag blev såååå nöjd ( som vanligt när jag varit hos dig )!

2011-05-19 @ 11:52:34
Anna-Lena

Ja det märks absolut :-) Jag är så nöjd med mina naglar och ser framemot lite roliga saker framöver.. Jag ångrar inte en sekund att jag kontaktade dej...Du är bäst i Stan!!!!

2011-05-19 @ 20:08:55
Linda, Nail Art Studio

Åh vad glad jag blir över era fina, snälla kommentarer. Det är ni/mina kunder som gör att jag kan gå med ett leende både till och från jobbet. Lyckliga jag! :-)

2011-05-19 @ 20:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0