också fredag eftermiddag...

Jag har så härliga kunder. De förgyller min tillvaro. Och även denna dag har varit toppen. Mycket av favoritfärgen som jag gjort i förr blev det idag. Hela tre kunder på samma dag. Inte illa pinkat. :-)

Birgitta kom idag. Hon brukar ha franskt, men såg bilderna jag har på skärmen och blev sugen på nå´t annat. Så idag blev det rosa glittertippar med shimmer över. Snyyyggt!


Fick även en ny kund idag. Ända från Sandviken. En annan kund jag har, A, är arbetskollega med min nya kund. Och hon har kollat in A´s naglar och bokade in en egen tid. Hur härligt är inte det?

När hon kom hade hon torra, randiga naglar. Men med lite egen längd.


När hon gick var hon dekorerad från rot till topp. Hihi. Rosa, silver och shimmer. En av mina favoritdesigns faktiskt. Vad tycker ni? Visst är det väl snyggt?


Nu ska jag faktiskt ta och göra helg. Det har jag förtjänat nu tycker jag. I morgon är det morgonträning, cheerdansuppvsning som ska ses och även en tremänning till vår Maya som ska sova över. Och dessutom är det Lördag och med det godis på schemat. Undrar just hur vi ska hinna med allt. :-)

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Petra

Varför åkte jag inte upp och gjorde mina naglar hos dig???!! Du är ju så grym!



2011-05-17 @ 14:13:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Linda, Nail Art Studio

Hihi, ja det kan man undra. ;-) Men du får börja gå hos mej nu ist då. :-)

2011-05-17 @ 17:57:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0