Fredag 111028

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Skämmes på mig!!!
Det enda jag kan skylla på är att tiden är knapp. Jag vet inte vilka som läser min blogg mer än mina kunder, men jag har även två små barn, Maya 6 1/2 år och Märta 2 1/2 år, också en man som jobbar kvällar och helger. Det är inte alltid så lätt att hinna med sig hela tiden. Försöker även klämma in några träningspass i veckan. Men jag gör mitt yttersta för att bjuda på lite bilder då och då. Helst flera gånger i veckan. :-)

Iaf. Franskt med lite snöglitter.


Mörklila (som tyvärr ser mer blå ut på bilden) med svart och multisilverglitter och lite paljetter.


Också lite mandelformade. :-) Svarta med silverglitter.


/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Johanna

Dom lila var snygga! Du är så bra på ditt jobb Linda:-)

2011-10-29 @ 11:06:37
Anonym

Du gör superfina naglar! Bor och gör mina naglar i Umeå, men hade jag bott närmare hade jag gärna gott hos dig. Du ger i alla fall väldigt mycket inspiration och det är så kul att läsa din blogg och se dina kreationer!! :)

2011-10-30 @ 19:06:48
Linda, Nail Art Studio

Alltid lika kaul att läsa era kommentarer. Tack snälla för så fina ord.

2011-10-31 @ 07:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0