systerysters

Jag gjorde systers naglar för tre veckor sedan. Men eftersom hon ska ner på dop nästa helg var vi tvungna att fixa hennes redan nu. Hon hade inte ett enda litet släpp, men jag hade tydligen hjärnsläpp för jag glömde ta bild på dom innan jag filat. :-(

Idag fick jag helt fria händer, med enda riktlinjen att hon inte ville ha klassisk vit fransk också måsta dom passa till hennes kläder. Och jag kan säga att de enda färger hon har förutom svart och vitt är blått, blått och lite rosa. Över lag alltså.

Så, jag valde den turkosblå färgen jag gjorde igår, för jag blev helt såld på den. Men jag lade till lite glitter och paljetter och gjorde full dekoration.




/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Kristina

Snyggaste naglarna på dopet och i Sthlm då! :-)

2011-09-10 @ 09:52:06
Syrran

Kanonsnygga är dom, toknöjd :-)

2011-09-10 @ 11:12:36
Anna Hallgren

Härliga!! Som havet....;)

2011-09-12 @ 13:03:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0