Jag har bra minne, men det är kort!!!!! ;-)

Har ju helt glömt att visa er systers naglar. Förstår inte hur jag kunde missa det, men som rubriken lyder. Mitt minne är bra, men kort. :-)

Iaf så använde jag  mig av den shimmriga basen på tipparna och lade ett glitter över. Riktigt snyggt blev det.


när hon kom såg hennes 4v. "gamla" naglar ut så här.


Har även missat dessa skönheter.


En kund idag ville att jag skulle ta både före och efterbilder på hennes naglar. Förebilden är inte gjorda av mig.
När hon kom.

och när hon gick.


Mina nya. Väldigt dålig bild tyvärr.


By the way! Ny doft från Yankee Candle. Coastal waters. Uuuunderbaaar frisk havsdoft!

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Annelee

Haha, Havsbris är en PartyLite doft!



Kram

2012-02-16 @ 23:43:53
Anna Hallgren

Din syster har väldigt vackra händer måste jag säga:)

2012-02-17 @ 20:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0