Nalkas det sommar måntro?

Jag hoppas verkligen det. Det märks även på kundernas val av färg. Massa franskt med någon touch. Idag gjorde jag en fransk med turkos fading på ringfingrarna. Supersnyggt, men självklart missade jag bild. :-(

Hittade iaf lite bilder i kameran.............IGEN!!!

Marmorering på tipparns också glitter. Blogg.se väljer att lägga min bild ner och jag får inte till det, ni får hålla tillgodo iaf.  :-)


Fading och paljetter


Citrongula med gult glitter och shimmer på nagelplattan.



/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Linda

Åh, den lila var läcker! De citrongula kändes som en fräsch variant av den klassiska vita =)

2012-06-14 @ 21:43:18
URL: http://paivy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0